vadå tidsfördriv?

Har du druckit tills du spytt? Aoup

Sårat någon? kan man säga...

Förlorat en vän? ett antal , japp...

Träffat nya människor? japp :)
Kysst en främling? haha, ja

Tagit droger? Nope

Haft en sommarflört? A, fast det hände aldrig något..

Gråtit? ja,
Skrattat tills du kissat på dig? hahah, många gånger :')

Tältat? Ja
Varit vaken en hel natt? Aomen

Solat? jappjapp

Badat? Jaa :)

Haft ett förhållande? ja..

Gjort dig riktigt illa? haha, ja :')
Gjort några nya percingar/ tatueringar? ja, navlen (vill gör ögonbrynet elr läppen -.-)

Läst en bok? jaja, 1000 ;)
Skickat fel sms med flit? klart att kag har?

Suttit vid datan en hel natt? lan! japp

Näckat? Haha, ne

Solat naken? Nee
Fått utegångsförbud? Haha, 1 gång :')
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Ja
Varit i slagsmål? Ja

Pussat någon utav samma kön? Hah, japp

Sjungit högt på ett berg? nej, det högsta är ett tak..
Kysst någon i regnet? ja
Kysst någon i skogen ? Ja
Kysst någon du inte borde? ett antal ja..
Tappat rösten? ja
Varit på festival? Det va mitt liv i sommras...
Gått upp i vikt? ja,
Gått ner i vikt? Ja :(
Brännt dig? japp, på en manet en gång...

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? inte vad jag kan komma ihåg :p
Varit utomlands? Varje år :)
Gjort ett bra köp? aop
Tagit upp kontakten med en gammal vän? japp

haft skadjeglädje? jag är kungen av skadeglädje,
Sovit under bar himmel? ja :D
Vad kommer du sakna mest med 2011? 7:an ,
Har du svart ärligt på alla frågor? Jaja , thats just how we do it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0