jag vet, jag suger..

förlåt för dålig uppdatering , men lets facce it jag är lat. vecka 42 är en bra vecka!! måndag och tisdag: säng liggandes , 29 graders feber och hosta. jag hatar att va sjuk så jävla äckligt mycke! så nu är jag ännu mer taggad på kommande vecka ! :D onsdag: jag ska klippa och färga håret (tagga tagga tagga) så blir mitt vanliga hår äntligen samma färg som mitt löshår jag beställde hem igår (lycka!). torsdag: inte så värst super rolig dag nej... konfa på eftermiddagen , och vi ska skriva ett A4 om oss själva :( fredag: min födelsedag :DD (happy moment!) och björket med tjejorna på kvällen. lördag: janni sover över från fredag till lördag, sen kalas (-.-) och tacos kväll med frida på kvällen :D söndag: va med kevin :) när jag hittat mitt minneskort kan jag ju lägga upp bilder på det jag fått redan nu (en av förddelarna med att ha kilda föräldrar, man firar två gånger). Mitt liv är ganska bra ändå, har precis fått en 120 säng hemma hos pappa oxå :) , men nu kom min älskade pappa in (när man talar om trollen) och sa att vi har en dörr på vår toalett igen, så nu jävlar ska jag duscha! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0