en trevlig helg

som ni kommer märka är jag seg på uppdateringar om helgerna , då jag faktiskt har ett liv :o
men iaf, Fredag:
först åkte jag och Felicia hem till henne och besökte hennes hästapolle innan vi drog vidare till fritidsgården i vittsjö. På bussen mötte vi Emilia, Ellen & Elina & när vi kom fram satt Frida på stationen och väntade. Sen sprang vi mest runt och sjöng och trallade hela natten , mycket trevlig kväll !

frida leker moppe brud ....
Lördag:
malmö med familjen , gjorde en hel del fina shopping fynd(fynd kan man kanske inte kalla tröjan men resten var billigt !). sen satt vi & mös lite på en kaj kant innan vi stack hem.


- janni i bilen - en skrämmande tuggumi reklam på hemköp... -
- kaj kants mys - litel fucktards on the kaj -

Söndag:
uppe i ottan för att duscha innan den första gudstjänsten, hyffsat tråkigt... sen hem och käka frukost och sen ner till farmor på släkt fika , kan stolt säga att jag egenhändigt byggt två pilbågar av pinnar och snöre till mina kära kusiner idag. det värsta av allt är att de inte bara går att skjuta med , dom skjuter långt oxå.

aja , dags att sova nu då ... GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0