En trevlig helg, japp!

fredag:
jag och emilia gick hem till hemme direkt efter skolan & började tagga som fan knför björket, vi va färdig fixade vid 4 så i 3 timmar satt vi och typ garvade...
klockan 7 tog vi bussen till hässleholm med elina,ellen & frida.
framme i hässleholm laddade jag mitt kontantkort med messa mera (så nu kan jag smsa igen :D) sen gick vi hem till mig med 7 pågar från markaryd, sen kom oxå althea&felicia. klockan 9 stack vi till björket, vilket var sjukligt roligt.
lördag:
janni sov över hos mig från fredag-lördag , men hon stack 1 :(
klockan 3 kom halva min släkt och det var kalas, inte så jätte roligt nej...
men klockan 6 kom frida (då va kalaset över) & då blev det genast mycket trevligare :D
vi lagade tacos & klockan 8 kom linus, wille & rasmus, dom stannade till 1 & sen försökte jag & frida dygna, vi va uppe till 6 & foto bombade, så hela min kamera är full med bilder...
söndag:
frida åkte vid 3 & då stack jag till kevin, han & ja va med fabbe & gjorde typ ingenting, jo vi åt på subway, ett tips deras kaffe luktar & smakar häst piss..
eftersom jag skriver på mobilen får jag lägga upp bilder ikväll, mene...
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0