dag 2

när jag blir stor
- när jag blir större (alltså om 1&1/2 år) ska jag söka till en bra IT skola & läsa teknik programmet, efter gymnasiet ska jag läsa vidare till civilingenjör, jag vill läsa utomlands några år(typ 2), i 3 länder, kina, arabien (dubai) & usa (californien).
sen har jag inte planerat något mer, men! jag ska förändra världen, göra den bättre, säkrare, starkare, friskare...
så ja, jag bryr mig som fan om skolan & ja, om jag får IG kommer antagligen tårarna... TÖNT tänker ni då, & ja , jag är ganska töntig men det är det enda jag vet att jag vill med mitt liv, så det får ni faktiskt tåla...
hejsvejs!

- en cp bild från igår natt, typ klockan halv 2 :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0